Holiday in Kuching - The last days - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Holiday in Kuching - The last days - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Holiday in Kuching - The last days

Door: Quirijn

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

14 Juli 2013 | Maleisië, Kuching

Hey Allemaal,
Het is alweer even stil geweest, en dat is niet voor niets. De afgelopen tijd zijn we eindelijk aan het genieten van 2 korte weekjes welverdiende vakantie. Maar voor het zover was moesten we natuurlijk eerst ons project hier netjes afronden.
Vorige week donderdag hebben we onze presentatie gehouden voor het Sarawak Foresty Department in het Botanica Research centre, om alle medewerkers te laten zien waar we de afgelopen maanden mee bezig zijn geweest. Daarnaast hebben we afscheid genomen van Ernest Chai en de andere mensen die ons geholpen hebben om het onderzoek mogelijk te maken.
Verder is Bastiaan alweer twee weekjes aangekomen in Kuching, en zijn we nu dus met zn drieën. Om zoveel mogelijk te maken van de tijd die we hier nog hebben proberen we zoveel mogelijk te doen in en blijven we lekker hangen in Kuching zelf, waar genoeg te doen is.
Zo heb ik samen met Bastiaan nogmaals de Santubong Mountain beklommen, zijn we wezen kajakken en hebben we een wandeling gemaakt in Kubah National park. Zelfs hier blijkt dat we toch weer te weinig tijd hebben om alles te doen wat we graag zouden willen, maar ja, hopelijk komen we nog een keer terug…
De komende dagen gaan we hopelijk nog naar Bau toe, waar we nog een grot willen bekijken, en dan is de tijd alweer op en zullen we gezamenlijk terug vliegen naar Nederland. Zo te horen is het daar nu ook lekker weer, waardoor de schok waarschijnlijk wat minder zal zijn om weer terug te komen in het koudere noordelijke halfrond.
Dit is waarschijnlijk het laatste berichtje voor de komende tijd, want terug in Nederland is het meteen tijd voor werk, studie en nog meer werk, maar ik heb er zin in!
Groetjes en bedankt voor het volgen van dit blog en alle reacties!

• 14 Juli 2013 - 23:04

Steven:

Nice!

• 15 Juli 2013 - 08:47

Marloes Fröling:

Klinkt goed! Nog veel plezier de laatste dagen en alvast een fijne
    terugreis! Liefs, Marloes

• 17 Juli 2013 - 11:38

Patricia:

Het was weer erg leuk om de blog te volgen, tot snel!