Rectificatie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Rectificatie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Rectificatie

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

04 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Er zit inderdaad een fout in het vorige bericht, maar dat is inmiddels verwijderd.
Het is toch echt twaalf uur later
hier, en daardoor eerder een andere dag.

Alex is gister aangekomen, harstikke gezellig. Ik heb een mooie nieuw zeelandse hanger van hem gekregen, en hij was harstikke blij met het boekje, en de stroopwafels.
Hij zit het nu te lezen, Karst krijgt complimenten over zijn engels, dat is beter dan de meeste kiwi's hier.

Alex nederlands is nog erg goed! je kan een gewoon gesprek met hem voeren in het nederlands.

meer nieuw zeeland nieuws later deze week.
Qiwi

• 03 Januari 2008 - 23:12

Maxi:

Volgensmij is het daar toch echt 12 uur later hoor.
    NL: 04-01, 0:11
    NZL: 04-01, 12:11

Nouja, niet echt iets om je druk over te maken... Nog veel plezier daar!

• 04 Januari 2008 - 12:12

Karst:

Ha qiwi,

dit keer even een berichtje dat niet zo wazig is als de vorige paar onzinstukjes.

het kan me eigenlijk geen bal schelen welke tijdszone je zit enzo, wat maakt het uit? Bedank Alex voor de complimenten, het was niet mijn bedoeling om kiwi's te overtreffen. Mooie foto's trouwens! vooral die 'uitzicht diamond harbour'! Ben je al orks enzo tegengekomen? of gandalf, dat zou helemaal te gek zijn...

doe alex nogmaals de hartelijke groeten. Ik ben echt jaloers op jou mooie tripje, ik moet ook echt nog een keer naar NZ!

gister trouwens met myrte in de kroeg gezeten, kolonisten van catan spelen :) die mist je gewoon nog erger dan ik geloof ik! maar goed twas gezellig.

ik kijk uit naar de rest van je nieuw zeeland nieuws later deze week!

karst

• 05 Januari 2008 - 16:06

Mark:

Ejjj Q,

Heel veel plezier daar!! Geniet er van, ben benieuwd of je het net zo mooi vind als ik het vond. Nog gefeliciteerd en gelukkig nieuwjaar enzo. O en je moet mijn email adres even veranderen in gmail ipv hotmail, want daar kijk ik haast nooit meer op!! :P Dus voor het @ is hetzelfde en dan gmail.com

Have fun!! Mark

• 07 Januari 2008 - 12:20

Jettie En Harry:

Leuk om van je te horen. mooie foto's en dat terwijl het hier koud, regenachtig en winderig is. Een beetje jaloers zijn wij wel.
    Nog gefeliciteeerd een mooi jaar en veel goeds.

• 07 Januari 2008 - 16:33

Leonoor:

Hay Qiwi,

Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet daar aan de andere kant van de wereld. Leuk dat je het leuk hebt.
    Gek om te bedenken dat je 12 uur vooruit stapt in de tijd en straks weer 12 uur terug. Nog een extra ervaring bovenop al het moois.

Ik hoop dat je geniet!

Doe Nieuw Zeeland de groeten van me!

liefs, Leonoor

• 07 Januari 2008 - 22:15

Monique:

Hey! Tof hoor deze goede berichten, en dan dat weer! Ben nu wel een beetje jaloers. Wij hebben Anne zaterdag weer uitgezwaaid, 8 maanden, snik snik.
    Leuk om je te volgen, ga ik zeker doen.
    Fijne tijd daar!

de buurvrouw