Greymouth en de laatste loodjes - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Greymouth en de laatste loodjes - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Greymouth en de laatste loodjes

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

06 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hallo hollanders,
Ik ben gister terug gekomen van mijn laatste vakantie tijdens het werk. Samen met Phil ben ik naar Greymouth geweest, en we verbleven voor twee nachten in een motel 10 minuten buiten de stad. De dag van de aankomst zijn we naar het strand geweest, erg harde wind, en daardoor zagen de golven er erg mooi uit. erg veel lol gehad, en zelfs een stukje geklommen, helaas geen foto's van.

De volgende dag voor de tweede keer sinds ik in NZ ben naar de Pancake rocks geweest, en deze keer was mijn batterij van mijn camera niet leeg. De blowholes helaas gemist, het tij kwam pas om tien uur 'savonds op, en dat is een beetje laat. ook diezelfde dag naar het strand geweest waar ik met alex familie heen geweest was, en daar wel een blowhole ontdekt. De laatste dag hebben we een kleine wandeling gemaakt en zijn toen weze shoppen. Ik heb een draagbaar speakertje gekocht, een paar cd's en een rugzakje, maar het belangrijkste van allemaal: een zeil als tent, want...
Nog negen dagen te gaan, en dan ben ik klaar met werken, en aangezien mijn financiele situatie niet super goed is, (ik moet steeds de helft van mijn inkopen afstaan aan allerlei lasten)kan ik op die manier wat geld besparen, bovendien is het een prachtig land om te kamperen, zolang het niet regent.

Een aantal activiteiten die ik hier had willen doen gaan waarschijnlijk niet meer lukken, maar in plaats daarvan heb ik wel een heleboel andere leuke dingen gedaan.
De laatste loodjes, en dan is het voorbij, ik heb er zin an!

  • 06 Maart 2008 - 12:41

    Heleen (Buurtje):

    Fijn dat je het zo goed voor elkaar hebt. Ga maar vet genieten van je laatste weken

  • 06 Maart 2008 - 13:07

    Karst:

    ha kiwi,

    een blow-hol en je voelt je weer helemaal thuis? ach wat flauw... de foto's zijn zoals gewoonlijk weer goed om bij mij de jaloezie op te wekken, mán wat een prachtig land! Het ziet er echt ideaal uit... maak vooral nog even heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!

  • 06 Maart 2008 - 21:16

    Leoni:

    Die golf, wat een prachtfoto!!!

    liefs mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirijn

Ik ben Quirijn en ik hou van. En dan een standaardverhaal met clichematige interesses zoals "reizen", "avontuur", "nieuwe dingen ontdekken", etc. Iedereen kan dan vervolgens ja-knikken en denken, "owja daar houd ik ook zo van". Maar ik doe het! En mijn verhalen zijn te volgen via dit blog, mocht je nog inspiratie nodig hebben om er zelf eens een keer op uit te trekken. Veel leesplezier

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 65702

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Augustus 2017

Werken op Bonaire

11 November 2015 - 15 April 2016

Bonaire 2.0

12 Februari 2015 - 22 Mei 2015

Bon Bini Bonaire! Mijn Msc. Thesis studie

23 April 2013 - 18 Juli 2013

Final Thesis Borneo

08 Februari 2012 - 19 Augustus 2012

Stage lopen op een onbewoond eiland

30 December 2007 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: