Laatste avond (18 uur voor vertrek) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Laatste avond (18 uur voor vertrek) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Laatste avond (18 uur voor vertrek)

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

29 December 2007 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Tja, dan komt het nu toch echt heel dichtbij. De paar laatste dagen dacht ik al; ok, nu komt het, maar dat is nu helemaal erg. niet zenuwachtig, wel heel veel zin, met een beetje spanning.

Vandaag de laatste inkopen gedaan, en vervolgens mijn laatste avondmaal in de stad gehad, bij, hoe kan het ook anders, De Nar.

Uiteindelijk heb ik op het laatste moment toch nog voor gekozen om mijn haar te knippen, en daar heeft Myrte bij geholpen, vandaar de lengte. nee, da's een geintje, dat wilde ik zelf.

Dan zou ik bijna het feest nog vergeten. Dat was anders dan vorige jaren, maar wel erg gezellig.

Ik wil iedereen bedanken voor alle aanmoedigingen, kadootjes, spulletjes, adviezen, en al het andere wat ik nu vergeet. Mensen van de Nar, familie, vrienden, (ex)klasgenoten; Allemaal bedankt!

Ik hoop dat jullie genieten van mijn dagboek, ik laat jullie zoveel mogelijk weten, en probeer daarvoor zo vaak mogelijk achter de PC te kruipen.

Qiwi

• 29 December 2007 - 22:34

Myrte:

Ook voor mij komt het nu wel heel dicht bij...
    Heb net je haar geknipt, vandaar dat het zo kort is :p Kort, en dus erg summerproof.
    Slaap lekker dit laatste nachie, in je eigen nestje, met je eigen meissie.
    En dan, mis niet je vliegtuig!

Kus,
    Myrt

• 30 December 2007 - 01:33

Kyra:

hee qiwi,
    haha wordt je nu toch wel zenuwachtig?
    wel leuk in ieder gerval! heb je een gezellig feestje gehad?
    ik wens je een goede vlucht en een hele fijne tijd daar!
    groetjes uit tokyo,
    kyra

• 30 December 2007 - 07:23

Nelleke:

Hei Qiwi

Ik wens je een supergave tijd daar, doe alle leuke backpackers de groeten van me, kijk uit voor geysirs/geysers/whatever enne probeer je vliegtuig inderdaad niet te missen zoals ik en Tess in Praag wel bijna deden! Omg je gaat gewoon naar HET kiwiland!

Veel liefs en mange hilser

Nelleke

• 30 December 2007 - 08:34

Jos:

hey qiwi, fijne vlucht en alvast een goed uiteinde.......

• 30 December 2007 - 09:38

Jaimy:

nou het kapsel is.. erg kort maar dat groeid wel weer bij.
    veel plezier met je vlucht en probeer je te vermaken. doe ze de groeten in seoul.

• 30 December 2007 - 11:23

Lizeth :

Kapsel idd heel kort maar ja groeit weer aan toch :P ONwijs goede reis gewenst en heel veel pelzier geniet ervan

• 30 December 2007 - 12:14

Karst:

Ha kiwi

Ik zal het je laten weten als er weer een leuk gabberfeestje hier is! Al een camera gekocht? maar goed, succes met de zenuwen, en heel veel plezier.

een nat kusje van karst

• 30 December 2007 - 15:28

Jessica:

Hey Qiwi!
    spannend man! ik wens je veel succes met je enorm lange vliegreis en vooral veel plezier als je eenmaal daar bent. Ik hoop dat je afscheidsfeestje leuk was, ik kon er helaas niet bij zijn.
    maak veel foto's zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten ok?
    en doe je de groeten aan die andere kleine qiwi?
    good luck,
    Jessica

• 30 December 2007 - 18:30

Lotte:

Hoi quirijn!

Ik wens je alles wat mijn voorgangers je gewenst hebben dubbel toe!
    En alvast een fijne jaarwisseling,
    hee veul plezier, en de groeten aan alle hotties daar ;)

lebber, lotte

• 30 December 2007 - 19:11

Teun:

Whaa!!! Wat is je haar kort:P Die myrte.. Ik vond het feestje ook erg gezellig en het kan niet anders zijn dat jij het goed gaat hebben in NZ, succes met de lange vlucht en laat zo nu en dan iets weten! Doe heel veel groeten aan Alex en ga vooral alles doen wat je wilt en kunt doen in NZ!
    Tot volgend jaar maar weer!
    Fijne reis,
    Groetjes Teunemans

• 31 December 2007 - 09:05

Silvia:

ik wens je een onwijze mooie tijd en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar én voor jouw nieuwe jaar.
    ik schrijf dit vanuit schiermonnikoog waar wij het nieuwe jaar ingaan.
    groetjes