I'm OK - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu I'm OK - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

I'm OK

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

13 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hier zijn dan eindelijk de foto's, en een update van wat het allemaal inhoud.
Het werk is gelukkig niet alleen afwassen, ik doe ook allerlei klusjes in als spullen inruimen, en de stockpile herordenen. Het is geen leuk werk, maar ik hou het wel ff vol.
Wel zijn er enkele probleempjes. Het eerste en ergste is dat ik de oplader van mijn camera in Greymouth heb laten liggen.(-wijziging bericht: IS TERECHT!!-)--> Als Alex familie die niet gevonden heeft voordat ze weg gingen, dan word het tijd om een nieuwe camera te kopen. Dit zijn dus wel ff de laatste foto's voor de komende tijd, want in dit plaatsje hebben ze geen camera's te koop. Ook is er geen bank, en dat houd in dat ik geen bancaccount kan openen terwijl ik hier ben. ook heb ik een tax-nummer nodig, en ook daarvoor moet ik anderhalf uur reizen naar het dichtsbijzijnde stadje dat wel de faciliteiten ervoor heeft. Ik kan dus pas betaalt worden nadat ik daarheen geweest ben. En omdat ik zoveel werk en geen eigen vervoer heb, zal dat dus pas na dit baantje gebeuren.

Omdat ik het zo druk heb, zal ik dus wat minder vaak op de computer zitten. vandaag was het rustig, dus ben ik eerder klaar, maar ze hebben me aangenomen omdat het drukker word, dusdusdus...

onlangs alles gaat het wel goed met me, ik vermaak me wel, want ook al werkt er vrij weinig in mijn huisje, de jacuzzi (!) doet het.

heel veel groetjes,
Qiwi

ps. Ik schrap de eerste foto's zodat ik er meer kan uploaden. (ik kan maximaal 10 foto's op deze site zetten.)

• 13 Januari 2008 - 10:03

Jaimy:

klinkt allemaal nogal gemengd,je werkt je de ter*ng maar het is toch wel leuk.
    nouja gelukkig heb je je oplader zodat wij weer van prachtige foto's kunnen genieten ;-)
    nog veel plezier dr mee en verdien maar snel een hoop geld. (minder uitgeven)

• 13 Januari 2008 - 11:25

Prisca:

Indrukwekkende kust/ rotsformatie.Zit je ver van de kust/ natuurschoon? en kom je daar wel aan toe met zo'n druk min baantje? Ellendig van je camera en het ingewikkelde van dingen geregeld krijgen,maar ja..ook dat is het land leren kennen zou ik zeggen.
    Ploeter nog ff door...er komen vast betere tijden.
    gr.Prisca

• 13 Januari 2008 - 18:01

Jos:

Misschien een beetje bijdehante opmerking maar kun je niet beter gaan kijken voor een nieuwe oplader das vast goedkoper. Die zullen ze echt wel verkopen als je je camera meeneemt.

Mzzl...