Continue working - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Continue working - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Continue working

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

24 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hallo beste mensen,
Snel ff een berichtje voor dit internetcafe sluit.
Het gaat allemaal goed hier, ik heb mijn cameraoplader, dus ik kan weer een heleboel foto's maken, en dat betekent ook dat ik een aantal leuke dingen hier ga doen, omdat ik dat allemaal op de gevoelige plaat wil leggen. Ik heb tijdens mijn werk vaak een dag vrij, en dan kan ik mooi een helikoptervlucht of een wandeling op de gletsjer maken tegen erg voordelige tarieven aangezien ik in the landing bar werk.

Ook op het werk gaat het beter, ik promoveer langzaam, maar ik kom er wel. En ik dacht in het begin dat ik niet in de bediening zou komen, maar daar lijkt verandering in te komen. Gister heb ik een werkpolo gekregen en ook meteen mijn eerste uurtjes meegedraaid in de bediening. Nu ga ik vragen of ik wat meer tijd voorin het cafe mag spenderen als achterin, en ik denk dat dat wel gaat lukken. goed nieuws dus. Verder heb ik veel lol, slaap genoeg, eet genoeg, blablabla...

Ik probeer nog wat foto's te uploaden, maar ik heb nog maar een paar minuten, dus ik weet niet of dat nog gaat lukken.
Qiwi

  • 24 Januari 2008 - 09:30

    Myrt:


    Hahaha... wat een top-sluiproute!!!
    Ziet er wel echt op en top avontuurlijk uit!
    Doe je goed, dat promoveren, harde werker!!!
    En dan die helicoptervlucht... mazzelpik, wat een kans!
    'k schrijf je snel weer een mailtje, nu nog ff aan de slag...

    Kus kus

  • 24 Januari 2008 - 10:31

    Jaimy:

    goed nieuws dat je promoveert. zo hoort het ook iemand met ervaring hoort niet in een keuken het vuile werk te doen. hopelijk verdien je strax dan ook wat meer? ik zie dat er in elk geval genoeg te doen is in de omgeving. leuke actie foto, hopelijk komen er nog meer.
    greets
    james

  • 24 Januari 2008 - 11:27

    Rob Verschuur:

    uitkijken voor trams!!

  • 25 Januari 2008 - 20:18

    Bassie:

    Hey kereltje,

    Het betere kruip en sluip werk of moet ik zeggen zwem werk. Ik dacht dat ik hier veel mijlen maakte door het water maar blijk dus niet de enige te zijn.
    Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je op je werk je lekker aan het nestelen bent.

    Groetjes Bastiaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirijn

Ik ben Quirijn en ik hou van. En dan een standaardverhaal met clichematige interesses zoals "reizen", "avontuur", "nieuwe dingen ontdekken", etc. Iedereen kan dan vervolgens ja-knikken en denken, "owja daar houd ik ook zo van". Maar ik doe het! En mijn verhalen zijn te volgen via dit blog, mocht je nog inspiratie nodig hebben om er zelf eens een keer op uit te trekken. Veel leesplezier

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 65698

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Augustus 2017

Werken op Bonaire

11 November 2015 - 15 April 2016

Bonaire 2.0

12 Februari 2015 - 22 Mei 2015

Bon Bini Bonaire! Mijn Msc. Thesis studie

23 April 2013 - 18 Juli 2013

Final Thesis Borneo

08 Februari 2012 - 19 Augustus 2012

Stage lopen op een onbewoond eiland

30 December 2007 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: