De westcoast - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu De westcoast - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

De westcoast

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

10 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Hallo daar!
Gister ben ik met de familie naar de westcoast vertrokken, we zijn ff langs Hanmer Springs gegaan, om naar de hot springs te kijken, en toen verder naar de alombekende pancake rocks en blowholes. Ik heb heel veel foto's gemaakt, maar ik zit nu op een pc op een camping, dus de foto's komen later.

Ik ben ook druk bezig geweest met het vinden van een job, en heb al een reactie binnen, farm worker op een farm met 700 koeien. Vandaag gaan we naar Hokitika, en daar ga ik ook nog een baan zoeken, omdat ik eigenlijk een baan moet vinden waarbij ik mensen ontmoet.

Het weer is nog steeds fantastisch. Men zegt dat het op de westcoast altijd enorm veel regent, en dat kun je ook zien aan het regenwoud dat hier overal te vinden is, maar wij hebben alleen maar zon.

Alex is niet mee met deze trip, want hij moest werken. De komende dagen worden erg bepalend voor de rest van de reis. Als ik werk vind blijf ik hier, en zoniet, dan ga ik terug met de tranzalpie lijn. Dat is een trein die door de alpen rijd naar Christchurch.

Jullie horen nog van me,
Qiwi

  • 09 Januari 2008 - 20:54

    Myrte:


    Hey lief mannetje,

    Zoals gezegd heb je meteen een pc opgezocht! :) Fijn weer zo snel van je te horen.
    Spannend de komende dagen... wat gaat 't worden. Hoe dan ook leuk, nieuw, spannend. Blijven genieten hé!

    Groetjes hier uit Utrecht, ook van Leon en Wouter!

    Dikke kus,

    Myrt

  • 10 Januari 2008 - 10:03

    Theo:

    Hoi Quirijn,

    Als ik het niet dacht: Koud een week in NZ en meneer heeft alweer een blowhole gevonden!

    Kijk je wel een beetje uit?!

    700 koeien! Wow, zou je die moeten melken? Kan best een leuke baan zijn, maar het klinkt naar grootschalig: De hele dag voer rijden of inderdaad continu melken. Hoe zit het met je nieuwe gsmmetje?

    groet, pappa

  • 10 Januari 2008 - 11:20

    Florianne:

    Wat leuk om je berichtjes te volgen. Ik wou je even heel veel plezier wensen, en ik hoop voor je dat je snel een baan gevonden hebt.
    Heel veel succes daar en geniet ervan.

    Liefs Florianne.

  • 10 Januari 2008 - 11:24

    Ruben:

    Hey Sjakie!

    Kenjenie in de horeca gaan werke? opzich heb je best ervaring, of anders nog altijd als afwasser :P Dat kan iedere retard

    Lik over je oor:
    Ruben

  • 10 Januari 2008 - 12:17

    Jaimy:

    nooit geweten dat er regenwoud was in het zuidereiland maar het klinkt wel erg leuk. je kan altijd op die farm werken om wat geld te verdienen en dan ergens anders met mensen gaan werken.
    ik hoop dat alles nog een beetje lukt en nog veel plezier aan de the west coast. En wanneer was dat festival met eten?

    greets
    james

  • 10 Januari 2008 - 19:32

    Sifra:

    Hey Qiwi (grote broer:)),

    Met plezier lees ik altijd je berichten! Aahh dat weer lijkt me zo heerlijk en wat een mooi land moet dat zijn, dat had ik ook eigenlijk wel verwacht:P!

    Hou je het nog steeds uit op je All Stars, of ben je al op zoek gegaan naar andere schoenen? Haha.. Deze vraag moest ik niet stiekem van Myrte stellen hoor:P
    We horen weer van je!
    Groetjes,

    Sifra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirijn

Ik ben Quirijn en ik hou van. En dan een standaardverhaal met clichematige interesses zoals "reizen", "avontuur", "nieuwe dingen ontdekken", etc. Iedereen kan dan vervolgens ja-knikken en denken, "owja daar houd ik ook zo van". Maar ik doe het! En mijn verhalen zijn te volgen via dit blog, mocht je nog inspiratie nodig hebben om er zelf eens een keer op uit te trekken. Veel leesplezier

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 65665

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Augustus 2017

Werken op Bonaire

11 November 2015 - 15 April 2016

Bonaire 2.0

12 Februari 2015 - 22 Mei 2015

Bon Bini Bonaire! Mijn Msc. Thesis studie

23 April 2013 - 18 Juli 2013

Final Thesis Borneo

08 Februari 2012 - 19 Augustus 2012

Stage lopen op een onbewoond eiland

30 December 2007 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: