Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

24 April 2013 | Singapore, Singapore

Hey allemaal,
Vandaag ben ik samen met Jorn vertrokken vanuit het druilerige Nederland. Althans, eigenlijk gister, maar door de verschillende tijdzones voelt het eigenlijk nog het meest als een lange dag. Gek genoeg ging de reis voor ons gevoel erg snel, en voor we het wisten stapten we uit de metro in Singapore de drukke wijk little India in.

Maar voordat we daar aankwamen hebben we natuurlijk flink wat kilometers gemaakt. Vanochtend zijn we in Velp begonnen aan de reis, na een wat korte nacht dankzij het ietwat uitgelopen maar erg gezellige afscheidfeestje, waar we de trein pakten richting Breukelen en daar geluncht hebben bij mijn vader. Die heeft ons vervolgens op Schiphol afgezet, waar we al snel in het vliegtuig zaten richting Frankfurt. Daar aangekomen wat rondgedwaald in verschillende gates en vertrekhallen, tot we een loungeruimte vonden waar we de uren doorgebracht hebben met voornamelijk slapen. Na een bezoek aan de Mcdonalds vervolgens het vliegtuig gepakt naar Singapore, waar we na heel wat uurtjes uit stapten in de tropische warmte.

Ondertussen hebben we een modern hostel gevonden, bij een plaatselijk tentje een heerlijke curry gegeten en een verfrissende douche genomen, en genieten we nog even in de lounge van het hostel voor we ons bed opzoeken.

Morgen hebben we onze laatste vlucht richting Kuching, waar we smiddags aan zullen komen en het volgende hostel op gaan zoeken. Wat we daarna allemaal gaan doen moet zich nog een beetje ontvouwen, maar we houden jullie op de hoogte!

Groetjes, Qiwi en Jorn

• 24 April 2013 - 17:21

Marloes:

Goed om te horen! Veel plezier daar! X

• 24 April 2013 - 17:34

Jelle:

Het doet me deugt te lezen dat jullie goed slapen en gezond eten!
    Geniet ervan en veel foto's maken!

Heeeel veeeeeeel knuffels vanuit dat druilerige gebeuren! :P

• 24 April 2013 - 17:58

Geert:

Qiwi moet ik je plantje water geven door het tuitje of bovenop?
    P.S heb je raam even opengezet ff doorluchten ;). Kom je tenminste niet terug in een bier lucht

• 24 April 2013 - 19:24

Lieke:

Jeuh! Let the adventure begin!
    Succes jongens! Maak er een mooie tijd van!
    xx

• 24 April 2013 - 19:57

Peter:

Geweldig Quirijn,
    Maak er een mooie tijd van. Doe je al, lees ik.

• 24 April 2013 - 20:33

Kirsten:

Goed bezig heren!
    Lekker beetje uitrusten in Singapore en dan door naar de eind bestemming!
    Jelle heeft al genoeg knuffels gekregen dus van mij uit alleen groetjes! Xx

• 24 April 2013 - 21:13

Klaas: