Flight delayed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Flight delayed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Flight delayed

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

08 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,
Momenteel even tijd om in te loggen op het netwerk van Londen Heathrow. Mijn vlucht is vertraagd, die naar Singapore, maar ik zit als het goed is wel in de juiste Gate. Heb mijn ticket nu door 2 mensen laten controleren en allebei stuurden ze me naar gate nr. 30, dus daar zit ik nu. Schiphol is toch een stuk overzichtelijker vergeleken met Heathrow. Bovendien is het hier ook vele malen groter! Ik moest eerst met een metro naar de algemene hal, en vervolgens 10 minuten met de bus naar Gate 3. Daarna is het nog ruim 10 minuten lopen naar de eigenlijke gate. Nu is het dus wachten en hopen dat de vertraging niet teveel oploopt. Tot hier is de reis echter heel voorspoedig verlopen. Ben door Steven afgezet op Schiphol, en mijn vlucht naar hier was ook bijna op tijd. Hopelijk heb ik op Singapore ook even tijd om te updaten, maar ik weet niet zeker of dat lukt.
groetjes!

• 08 Februari 2012 - 21:31

Kirsten :

En we hadden het erg gister nog over.....
    Hopelijk valt het mee en vlieg je vanavond nog door!
    Succes met wachten! xx

• 08 Februari 2012 - 21:59

Qiwi:

Inmiddels ingecheckt, vlucht is volgens de laatste berichten slechts een uur vertraagd :)

• 08 Februari 2012 - 22:27

Hans En Ineke:

Nu dan met naam......we hopen dat je reis nu snel begint en je niet zoals Marloes hoeft te overnachten(hoewel een lekker buffet.....)We wensen je veel succes en plezier. Groetjes,Hans en Ineke

• 09 Februari 2012 - 03:48

Marloes:

Hey lieverd! Wat vervelend voor je! Hoop dat het verder allemaal
    goed gaat. Ik wil je vanaf een hostel in San José even laten weten
    dat het hier oké is en je weltrusten wensen!
    Heel veel kusjes van mij!

• 09 Februari 2012 - 05:36

Bastiaan:

In singapore moet je even het wachtwoord van de Wifi vragen bij de infodames en dan kun je onbeperkt online ;)

Goede reis verder

• 09 Februari 2012 - 15:53

Rosalie:

wat ontsettend groot is dat dan wel niet als je over metro's en bustochtjes praat om alleen al van de ene kant naar de andere kant van het vliegveld te komen.. kan ik me niks bij voorstellen, vind utrecht centraal al heel wat.
    veel foto's maken! :)