Flight delayed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu Flight delayed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Quirijn Coolen - WaarBenJij.nu

Flight delayed

Door: Qiwi

Blijf op de hoogte en volg Quirijn

08 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,
Momenteel even tijd om in te loggen op het netwerk van Londen Heathrow. Mijn vlucht is vertraagd, die naar Singapore, maar ik zit als het goed is wel in de juiste Gate. Heb mijn ticket nu door 2 mensen laten controleren en allebei stuurden ze me naar gate nr. 30, dus daar zit ik nu. Schiphol is toch een stuk overzichtelijker vergeleken met Heathrow. Bovendien is het hier ook vele malen groter! Ik moest eerst met een metro naar de algemene hal, en vervolgens 10 minuten met de bus naar Gate 3. Daarna is het nog ruim 10 minuten lopen naar de eigenlijke gate. Nu is het dus wachten en hopen dat de vertraging niet teveel oploopt. Tot hier is de reis echter heel voorspoedig verlopen. Ben door Steven afgezet op Schiphol, en mijn vlucht naar hier was ook bijna op tijd. Hopelijk heb ik op Singapore ook even tijd om te updaten, maar ik weet niet zeker of dat lukt.
groetjes!

  • 08 Februari 2012 - 21:31

    Kirsten :

    En we hadden het erg gister nog over.....
    Hopelijk valt het mee en vlieg je vanavond nog door!
    Succes met wachten! xx

  • 08 Februari 2012 - 21:59

    Qiwi:

    Inmiddels ingecheckt, vlucht is volgens de laatste berichten slechts een uur vertraagd :)

  • 08 Februari 2012 - 22:27

    Hans En Ineke:

    Nu dan met naam......we hopen dat je reis nu snel begint en je niet zoals Marloes hoeft te overnachten(hoewel een lekker buffet.....)We wensen je veel succes en plezier. Groetjes,Hans en Ineke

  • 09 Februari 2012 - 03:48

    Marloes:

    Hey lieverd! Wat vervelend voor je! Hoop dat het verder allemaal
    goed gaat. Ik wil je vanaf een hostel in San José even laten weten
    dat het hier oké is en je weltrusten wensen!
    Heel veel kusjes van mij!

  • 09 Februari 2012 - 05:36

    Bastiaan:

    In singapore moet je even het wachtwoord van de Wifi vragen bij de infodames en dan kun je onbeperkt online ;)

    Goede reis verder

  • 09 Februari 2012 - 15:53

    Rosalie:

    wat ontsettend groot is dat dan wel niet als je over metro's en bustochtjes praat om alleen al van de ene kant naar de andere kant van het vliegveld te komen.. kan ik me niks bij voorstellen, vind utrecht centraal al heel wat.
    veel foto's maken! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quirijn

Ik ben Quirijn en ik hou van. En dan een standaardverhaal met clichematige interesses zoals "reizen", "avontuur", "nieuwe dingen ontdekken", etc. Iedereen kan dan vervolgens ja-knikken en denken, "owja daar houd ik ook zo van". Maar ik doe het! En mijn verhalen zijn te volgen via dit blog, mocht je nog inspiratie nodig hebben om er zelf eens een keer op uit te trekken. Veel leesplezier

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 65678

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 18 Augustus 2017

Werken op Bonaire

11 November 2015 - 15 April 2016

Bonaire 2.0

12 Februari 2015 - 22 Mei 2015

Bon Bini Bonaire! Mijn Msc. Thesis studie

23 April 2013 - 18 Juli 2013

Final Thesis Borneo

08 Februari 2012 - 19 Augustus 2012

Stage lopen op een onbewoond eiland

30 December 2007 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: